Klachtenprocedure
Wij vinden het erg vevelend als je een klacht hebt over een product of onze dienstverlening. Graag horen wij jouw klacht en wij zullen ons best doen deze zo goed mogelijk op te lossen. Je kunt jouw klacht kenbaar maken via e-mail, post of telefonisch. We zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens
E-mail: info@kenners.nl
Je kunt ons ook bellen of gebruik maken van ons contactformulier.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Onafhankelijke geschillencommissies
Komen wij er samen niet uit dan kun je jouw klacht ook indienen bij een geschillencommissie, hiervoor zijn de volgende mogelijkheden:
- Geschillencommissie Thuiswinkel: Je kunt de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
- Europese Geschillencommissie: Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.